Zwroty i reklamacje
Zwroty
Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa zwrotu:
-
Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu (dostępnego w zakładce „Formularz zwrotu”) lub poinformowanie nas mailowo.
-
Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu (o ile to możliwe), wraz z dowodem zakupu.
-
Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.
Zwrot należności zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnej weryfikacji stanu towaru.
Wyjątek: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:
-
przedmiotów wykonanych na specjalne zamówienie,
-
produktów spersonalizowanych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta.
Reklamacje
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak otrzymany towar okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.
Aby zgłosić reklamację:
-
Prosimy o kontakt mailowy z opisem wady oraz – jeśli to możliwe – zdjęciami.
-
Towar należy odesłać na nasz adres wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem problemu.
-
Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.
W przypadku uznania reklamacji:
-
wymienimy produkt na nowy, wolny od wad,
-
lub zwrócimy pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki.
Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji
📧 E-mail: sklep@arbata.pl
📞 Telefon: +48 664 943 946
📦 Adres do odesłania przesyłki: ul. Świerkowa 1, Chojniczki 89-606 Chojnice