Zwroty i reklamacje

Zwroty

Zgodnie z obowiązującym prawem, mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Aby skorzystać z prawa zwrotu:

  1. Prosimy o wypełnienie formularza zwrotu (dostępnego w zakładce „Formularz zwrotu”) lub poinformowanie nas mailowo.

  2. Towar należy odesłać w stanie niezmienionym, w oryginalnym opakowaniu (o ile to możliwe), wraz z dowodem zakupu.

  3. Koszt przesyłki zwrotnej ponosi Klient.

Zwrot należności zostanie dokonany w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki i pozytywnej weryfikacji stanu towaru.

Wyjątek: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadku:

  • przedmiotów wykonanych na specjalne zamówienie,

  • produktów spersonalizowanych, dostosowanych do indywidualnych potrzeb Klienta.


Reklamacje

Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były najwyższej jakości. Jeżeli jednak otrzymany towar okaże się wadliwy lub niezgodny z opisem, mają Państwo prawo do złożenia reklamacji.

Aby zgłosić reklamację:

  1. Prosimy o kontakt mailowy z opisem wady oraz – jeśli to możliwe – zdjęciami.

  2. Towar należy odesłać na nasz adres wraz z dowodem zakupu i krótkim opisem problemu.

  3. Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zgłoszenia.

W przypadku uznania reklamacji:

  • wymienimy produkt na nowy, wolny od wad,

  • lub zwrócimy pełną kwotę wraz z kosztami wysyłki.


Kontakt w sprawie zwrotów i reklamacji

📧 E-mail: sklep@arbata.pl
📞 Telefon: +48 664 943 946
📦 Adres do odesłania przesyłki: ul. Świerkowa 1, Chojniczki 89-606 Chojnice